-
ႏိုင္ငံေရးက ကိုယ္နဲ႕မဆုိုင္ဘူးလို႔ မေျပာပါနဲ႕၊ ႏိုင္ငံေရးက ကိုယ္အေပၚတိုက္ရိုက္သက္ေရာက္လာပါလိမ့္မယ္--ဘယ္လိုလုပ္မလဲဆိုရင္ ျပည္သူ႕အားနဲ႔လုပ္မယ္ --က်မတို႕ကို ျပည္သူက ယံုၾကည္ရင္ ၊ ေထာက္ခံရင္ ၊ လက္တြဲရင္္ က်မအားရွိပါတယ္ --

Wednesday, April 21, 2010

အယူ၀ါဒ ေျပာင္းတယ္ဆုိတာ---ေမာင္၀ံသ


အင္တာဗ်ဴးတခုမွာ ဂ်ာနယ္အယ္ဒီတာကေမးတယ္။ တခ်ိဳ ့လူေတြဟာ ဟုိးငယ္စဥ္က ယုံၾကည္ခဲ့တဲ့ အယူ၀ါဒ ကုိ အခုက်မွ ေဟာင္းႏြမ္းေဆြးေျမ့ ေန ျပီလုိ ့ ေျပာတတ္ၾကတာေတြ ့ရပါတယ္။ အဲဒါမ်ိဳး ဘဘယ္လုိ ေျပာာခ်င္ပါသလဲတဲ့။

ကၽြန္ေတာ္သိတယ္။ သည္ကိစၥမ်ိဳး အစာမေၾကသူ အေတာ္မ်ားတာပဲ။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္လည္း ခုလုိ ျပန္ေျဖပါတယ္။



လူငယ္တစ္ေယာက္ရဲ ့ဘ၀ကုိ သူဖတ္ခဲ့တဲ့ စာေတြ ၊သူစြဲလမ္းခဲ့ ရုပ္ရွင္ေတြ ၊သူ ့မိဘေတြ၊ သူအထင္ၾကီးေလးစားတဲ့ စံနမူနာ ပုဂၢိဳလ္ေတြ သာမက သူ ၾကီးျပင္းလာတဲ့ ေခတ္ရဲ ့ အေငြ ့ အသက္ေတြကလည္း ၾသဇာလႊမ္းပါတယ္။ ဆုိလုိတာက ဖက္ဆစ္ေတာ္ လွန္ေရး ေရခ်ိန္ျမင့္ေနခ်ိန္မွာ ၾကီးျပင္းလာတဲ့ လူငယ္ဟာ အနိမ့္ဆုံးေတာ့ ဖက္ဆစ္ဆန္ ့က်င္ေရးစိတ္ဓါတ္ ရင္ထဲမွာရွိေနမွာပဲ။



ဆုိရွယ္လစ္လူ ့ေဘာင္ထူေထာင္ျခင္းသည္သာ အလုိလားအပ္ဆုံးဆုိတဲ့ စာေတြဖတ္လာခဲ့ရင္ လက္၀ဲစိတ္ဓါတ္ေတာ့ ေမြးေနမိမွာ ပဲ။ မိမိယုံၾကည္စြဲကုိင္ခဲ့တဲ့ အယူ၀ါဒ တခုကုိ ေနာင္တခ်ိန္မွာ မွားယြင္းေဟာင္းႏြမ္းမွဳ တခုလုိ ့ ျပန္လည္သုံး သပ္မွဳ ရွိသလုိ ဆက္ လက္ဖက္တြယ္ထား သူလဲ ရွိနို္င္ပါတယ္။







ကြန္ျမဴနစ္၀ါဒ ယုံၾကည္ခဲ့သူက ေနာက္အႏွစ္ ၂၀ေလာက္ၾကာလာတဲ့အခါ ကြန္ျမဴနစ္၀ါဒကုိ ျပန္လည္ေ၀ဖန္ရင္ လူေတြက အျပစ္ တင္တတ္တယ္။ အျပစ္တင္သူေတြဟာ တကယ္ေတာ့ ကြန္ျမဴနစ္၀ါဒကုိ ၾကိဳက္လုိ ့မဟုတ္ဘူး။ ယုံၾကည္ခ်က္အေဟာင္းကုိ ျပန္ လည္ေ၀ဖန္သူကုိ သေဘာ မက်တာ ျဖစ္တယ္။ဒါဆုိရင္ဖက္ဆစ္၀ါဒၾကီးကုိ ယုံၾကည္ခဲ့သူတေယာက္က ဖက္ဆစ္၀ါဒကုိ ျပန္လည္ ေ၀ဖန္ခဲ့ရင္ေကာ ဘယ္လုိေျပာမလဲဗ်။



ကၽြန္ေတာ့ သေဘာကေတာ့ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ကုိယ္တုိ္င္ေရးဖူးခဲ့သလုိပဲ အယူ၀ါဒဆုိတာ သမုတိသစၥာေတြပဲလုိ ့ ေျပာခ်င္ တယ္။



ေျပာင္းလဲတယ္ဆုိတာလဲ အမွားကအမွန္ ေျပာင္းလဲတယ္ဆုိရင္ ၾကိဳဆုိရမွာပဲ။ ဒီနွစ္ဟာ ၈ါလီလီယုိ ႏွစ္ ၄၀၀ ျပည့္ႏွစ္ပါ။ ေနကုိ ကမၻာက ပတ္ေန တာပါလုိ ့ ဂါလီလီယုိက သူေတြ ့ရွိတာကုိ အမွန္အတုိင္း ေျပာမိလုိ ႔ အျပစ္ဟဏ္ေတြ ခံခဲ့ရတယ္မဟုတ္လား။ ကမၻာကုိေနက လွည့္ပတ္ေနတယ္လုိ ့။ကမၻာၾကီးဟာ ျပားေနတယ္လုိ ့ ေရွး ယခင္က ယုံၾကည္ခဲ့ၾကတဲ့ အတုိုင္း ဆက္ယုံေနခဲ့ရင္ ယုံၾကည္ခ်က္ ခုိင္မာသူလုိ ့ ေျပာမလား။



ေမာင္၀ံသ


အေတြးအျမင္ ၂၁၃--ေမာင္၀ံသ၏ ေ၀ါျမိဳ ့ကလာခဲ့တယ္ ေဆာင္းပါးမွ

No comments: