-
ႏိုင္ငံေရးက ကိုယ္နဲ႕မဆုိုင္ဘူးလို႔ မေျပာပါနဲ႕၊ ႏိုင္ငံေရးက ကိုယ္အေပၚတိုက္ရိုက္သက္ေရာက္လာပါလိမ့္မယ္--ဘယ္လိုလုပ္မလဲဆိုရင္ ျပည္သူ႕အားနဲ႔လုပ္မယ္ --က်မတို႕ကို ျပည္သူက ယံုၾကည္ရင္ ၊ ေထာက္ခံရင္ ၊ လက္တြဲရင္္ က်မအားရွိပါတယ္ --

Thursday, January 13, 2011

စာေရးဆရာ၊ ဒါရုိက္တာ ေမာင္၀ဏၰ ကြယ္လြန္


--11,Jan,2010

စာေရးဆရာ၊ ဒါရုိက္တာ ေမာင္၀ဏၰသည္ ယေန႔ နံနက္ ၄း၂၀ နာရီက ေနအိမ္တြင္ ကင္ဆာေရာဂါျဖင့္ ကြယ္လြန္သြားသည္။
၁၉၄၇ ခုႏွစ္ဖြား ေမာင္၀ဏၰသည္ စာေရးဆရာ၊ ဒါရုိက္တာ သာဓု၊ ေဒၚခင္ညိဳ တုိ႔၏ သားႀကီးျဖစ္သည္။
ေမြးခ်င္းမ်ားမွာ စာေပ ႏွင့္ အႏုပညာနယ္တြင္ ထင္ရွားသည့္ သုေမာင္၊ မင္းလူ၊ ရူပ၊ အာယုတုိ႔ ျဖစ္သည္။

ရန္ကုန္ျမိဳ႕ စိန္ေပါလ္ေက်ာင္းထြက္ ျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္တကၠသုိလ္တြင္ ရိွစဥ္ ၁၉၆၈ ခန္႔က ဒႆနိကေဗဒဌာနထုတ္ အေတြးအေခၚ မဂၢဇင္းတြင္ ေဖာ္ျပခ့ဲေသာ "ကားလမ္းေဘးက ဆုိင္းဘုတ္ကေလး" မွာ သူ၏ ပထမဆုံး ပုံႏွိပ္စာမူ ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ရႈေဒါင့္၊ ျပည္သူ႔ၾကယ္၊ မုိးေ၀၊ ရႈမ၀ စသည့္ ဂ်ာနယ္၊ မဂၢဇင္းတုိ႔တြင္ ေရးသားခ့ဲသည္။

လုံးခ်င္း ၀တၳဳေပါင္း ၂၀ ခန္႔ ေရးသားခ့ဲသူ၊ ေမာင္စိန္ေသာင္း မႏွင္းရည္ မဂၢဇင္း၀တၳဳတုိမ်ား ျဖင့္ ထင္ရွားခ့ဲသူ ေမာင္၀ဏၰ၏ ပထမဆုံး ပုံႏွိပ္ ၀တၳဳတုိ "ေလထဲက အိပ္မက္ကေလး" ကုိ ရႈမ၀ မဂၢဇင္းတြင္ ေဖာ္ျပခ့ဲသည္။
ရုပ္ရွင္ရုိက္ေနစဥ္ စိတ္ကူးေပၚလာျပီး ထုိ၀တၳဳတုိကုိ ေရးသားခ့ဲျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ေပဖူးလႊာမဂၢဇင္း (၁၉၈၂ ႏုိ၀င္ဘာ) အင္တာဗ်ဴးတြင္ ဆရာ ေမာင္၀ဏၰက ေျပာျပခ့ဲ သည္။
ပထမဦးဆုံး ရုိက္ကူးခ့ဲသည့္ ကတၱီပါဖိနပ္စီး ေရႊထီးေဆာင္း၊ ညီျဖစ္သူ မင္းလူ၏ ၀တၳဳကုိ ရုိက္ကူးထားတ့ဲ ခုႏွစ္စဥ္အလြမ္း စသည့္ ဇာတ္ကား တုိ႔ျဖင့္ အေကာင္းဆုံး ရုပ္ရွင္ ဒါရုိက္တာဆု ၂ ႀကိမ္ ရခ့ဲသည္။

၀တၳဳမ်ားကုိ ရုပ္ရွင္အျဖစ္ ဖန္တီးရာတြင္ မူရင္း မပ်က္စီးေစရန္ ရုပ္ရွင္အတတ္ပညာျဖင့္ ေျပာင္းယူရသည္ဟု ေမာင္၀ဏၰက ေပဖူးလႊာမဂၢဇင္း အင္တာဗ်ဴးတြင္ ေျပာျပခ့ဲသည္။
"ဒီဆရာတေယာက္ရဲ႕ အေတြးအေခၚကုိ သိႏုိင္ဖုိ႔ရာ ရုပ္ရွင္ရုိက္မယ့္ ၀တၳဳ တစ္ပုဒ္တည္းကုိပဲ ဖတ္တာထက္ သူေရးခ့ဲတ့ဲ အျခား ၀တၳဳ ေလးငါးပုဒ္ေလာက္ ဖတ္ဖုိ႔ လုိပါတယ္။
ဖတ္လုိက္တ့ဲအခါမွာ သူ႔အယူအဆ၊ အေတြးအေခၚကုိ ရိပ္မိလာပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီအခါက်ေတာ့ ဒီစာေရးဆရာ ေျပာခ်င္တ့ဲ သေဘာ ေရာက္ေအာင္ ရုပ္ရွင္အတတ္ပညာ နဲ႔ လုပ္ယူရပါတယ္" ဟု သူက ဆုိသည္။

ေမာင္၀ဏၰသည္ ၁၉၇၆ တြင္ ေဒၚခ်ဳိခ်ဳိရီႏွင့္ အိမ္ေထာင္ျပဳခ့ဲျပီး သားသမီး ၃ ဦး ထြန္းကားခ့ဲေၾကာင္း "ႏွစ္ဆယ္ရာစု ျမန္မာစာေရးဆရာမ်ား ႏွင့္ စာစုစာရင္း" စာအုပ္တြင္ ေဖာ္ျပထားခ်က္အရ သိရသည္။
myanmarbookshop.com တြင္လည္း ေမာင္၀ဏၰအေၾကာင္းကုိ ဖတ္ရႈႏုိင္သည္။

ဂ်ဴနီယာ၀င္း
ဇန္န၀ါရီ ၁၁၊ ၂၀၁၁
ဆရာ့ကုိ ကၽြန္မ စတင္ျမင္ဘူးခဲ့တာက ကာတြန္းဆရာၾကီး ဦးေဖသိန္းေမြးေန႕မွာပါ။
ဆရာက ကၽြန္မကုိ “မင္းေရးတဲ့ အဲလစ္စာအုပ္ကုိ မင္းလက္မွတ္ထုိးျပီးေပးမွ ယူမွာကြ။ ဒီအတုိင္း မယူဘူး။” လုိ႔ေျပာခဲ့တယ္။ အဲသည္စကားရဲ႕ အဓိပၸါယ္ကုိ ကၽြန္မသိတယ္။
ကၽြန္မကလည္း “ေပးပါ့မယ္” ေပါ့။

ဆရာေဘးက ဆရာဇနီးနဲ႔ ႏွဴတ္ဆက္ရင္း ”ေမာင္စိန္ေသာင္း မႏွင္းရည္” ၀တၳဳတုိမ်ားကုိ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ေၾကာင္း ေျပာျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ဆရာ့ရဲ့ ရုပ္ရွင္ကားမ်ားကိုေတာ့ ကၽြန္မအဘုိး ဘဘၾကီး ဦးခင္ေမာင္လတ္ အသည္းစဲြခဲ့ပုံကေတာ့ အခုထိ ကၽြန္မမိဘမ်ား ေျပာေနဆဲပါ။

“ကတၱီပါဖိနပ္စီး ေရႊထီးေဆာင္း” ဆုိတဲ့ရုပ္ရွင္က ကၽြန္မတုိ႕မေမြးခင္က ျမန္မာျပည္မွာျပခဲ့ပါတယ္။ အဲသည္ကားကုိ ၾကိဳက္လြန္းလို႔တဲ့ ဘဘၾကီးက သူ႕တပည့္မ်ားကုိ ေျမနီကုန္းရုပ္ရွင္ရုံတစ္ရုံရဲ့ DC (Dress Circle) လုိ႔ ေခၚတဲ့ အေပၚထပ္ တစ္ထပ္လုံးကုိ ငွားျပီး ေခၚျပသတဲ့။
ကၽြန္မမိဘမ်ားလည္း မေနရပါဘူး။ ေဖေဖနဲ႕ ေမေမကလည္း ၾကိဳက္ေၾကာင္း ေျပာၾကပါတယ္။ ဘဘၾကီး ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ၾကိဳက္သလဲ ဆုိတာ။ ကၽြန္မေတာ့ မၾကည့္ဖူးခဲ့ေပမယ့္ ဘဘၾကီးရဲ႕ အသည္းစဲြရုပ္ရွင္ ဆုိတာ ေျပာေျပာေနတာနဲ႔ ၾကားဖူးေနပါတယ္။

ကၽြန္မသိခဲ့ဖူးတဲ့ ရုပ္ရွင္ကေတာ့ “ခ်စ္တဲ့သူငယ္ေလ”၊ “ပန္းေတြနဲ႔ ေ၀”တုိ႔ ပါပဲ။ အမွန္ေျပာရရင္ အဲသည္ကားမ်ားကုိ ကၽြန္မဦးေလး တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ား အလြန္ ႏွစ္သက္ၾကတယ္ ဆုိတာကိုေတာ့ မွတ္မိေနခဲ့တယ္။
ကၽြန္မ ၾကည့္ခဲ့ဖူးသေလာက္ မွတ္မိသေလာက္ စဥ္းစားမိသေလာက္ကေတာ့ ေက်ာင္းသြားတဲ့ သစ္ပင္ေတြေအာက္က လမ္းတစ္ေလ်ာက္မွာ မင္းသားနဲ႔ မင္းသမီး ေမ၀၀င္းေမာင္နဲ႔ ေမာင္ရူပ လမ္းေလ်ာက္တာ၊ ေက်ာင္းသြား ေက်ာင္းျပန္ လုပ္ၾကတာေတြေတာ့ ျမင္ေနတယ္။
အဲသည္တုန္းက ပ်င္းလုိက္တာမွ။ ကၽြန္မ ဦးေလးကေတာ့ ဘယ္ေလာက္ အဓိပၸါယ္ရွိေၾကာင္းေတြ ေျပာေနေလရဲ႕။
ကၽြန္မတုိ့က သိပ္ငယ္ေသးလုိ႔ ထင္ပါရဲ့။ အဲ … ပ်င္းတာပဲ မွတ္မိေတာ့တယ္။

မွတ္မိသေလာက္ေျပာရရင္ ဆရာရုိက္တဲ့ “ဓါတ္ခဲ” ဆုိတဲ့ ရုပ္ရွင္ကားဟာ ျမန္မာျပည္မွာ Best Audience ရခဲ့တယ္။
စာေရးဆရာ ဦးသုေမာင္ အိမ္ကုိလာတုနး္က ေျပာတာ မွတ္မိေနတယ္။ အဲသည္ကားက အရမ္း ေအာင္ျမင္ခဲ့တာ ေမာင္၀ဏၰတစ္ေယာက္ ဒီပရက္ရွင္ ျဖစ္သြားသတ့ဲ။
ဒိေလာက္ ေငြေရးေၾကးေရးအရ ေအာင္ျမင္တယ္။ ပရိသတ္ေတြကလည္း အားေပးလုိက္တာမွ။ ရုံေပၚကေန အပတ္ေပါင္းမ်ားစြာ တင္ထားရတယ္။
ဒါေတာင္ ပရိသတ္က အားမရေသးဘူး။ ဒါေလာက္ လွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ ျဖစ္တာကို ဒီပရက္ရွင္ ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္၇သလဲ။ ဒါကုိေတာ့ အႏုပညာသည္မ်ားသာလွ်င္ နားလည္ေပလိမ့္မယ္။

“ခုႏွစ္စဥ္အလြမ္း” ကုိေတာ့ အရမး္ၾကိဳက္တယ္။ အကယ္ဒမီရတယ္ ဆုိေတာ့လည္း ၀မ္းသာမိတယ္။ သုေမာင္ မင္းလူ ေမာင္ရူပ စတဲ့ ညီအကုိမ်ား ပါ၀င္ထားတဲ့ ရုပ္ရွင္တကားအျဖစ္ အမွတ္တရ ျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။

အမွန္ေျပာရရင္ ေမာင္၀ဏၰဆိုတာကုိ စာေရးဆရာအျဖစ္နဲ႔ ပုိျပီး သတိထားမိခဲ့တယ္။ ဆရာေရးတဲ့ ၀တၳဳမ်ားဟာ မဂၢဇင္းကုိ လွန္လိုက္တုိင္း ေမာင္၀ဏၰဆုိတဲ့ အမည္ေတြ႕တာနဲ႕ အရင္ဆုံး ေကာက္ဖတ္ခ်င္ရေလာက္ေအာင္ ဆဲြေဆာင္မႈ ရွိတဲ့ စာေရးဆ၇ာပဲ ဆုိတာ အမွန္ပါပဲ။
ေတာ္ေတာ္ေလး အႏွစ္သက္ဆုံးထဲမွာ ပါပါတယ္။ ဆရာေရးတဲ့ အခ်စ္၀တၳဳမ်ားကုိ သိပ္ၾကိဳက္ခဲ့ရပါတယ္။
ဆရာ့ရဲ႕ေရးတဲ့စတုိင္ဟာ သဘာ၀က်တယ္။ ေပါ့ပါးတယ္။ ျပီးေတာ့ အဆန္းထြင္ လုပ္ဇာတ္မ်ား မပါဘူး။

ရိုးစင္းတဲ့ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းမ်ားနဲ႕ ေမာင္စိန္ေသာင္း မႏွင္းရည္၀တၳုဳမ်ားလုိ အိမ္ေထာင္ေရး ဇာတ္လမ္းမ်ားဟာလည္း အင္မတန္ ဖတ္လုိ႔ ေကာင္းခဲ့ပါတယ္။
အထူးသျဖင့္ Dialogueေတြမွာ ဆရာဟာ အလြန္ပုိင္ႏုိင္တဲ့ သူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဟာ ဆရာတုိ့ရဲ့ ဖခင္ၾကီး ဦးသာဓုရဲ့ ေသြးေတြ စီးဆင္း ေနလုိ႕ပဲေပါ့။

ဆရာ ကြယ္လြန္တယ္ ဆုိေတာ့ ဒါေတြကေတာ့ ေခါင္းထဲမွာ ေပၚလာတာေတြပါ။ ဆရာ့ရဲ့ ပရိသတ္ တစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ ခံစားမိတာေတြပါပဲ။
အႏုပညာသည္စစ္စစ္တေယာက္ ဆုိတာရဲ့ အဓိပၸါယ္ဘာလဲ ဆုိတာျပခဲ့တဲ့ ဆရာ့ကုိ မေမ့ေတာ့ပါဘူး။ ဆရာ ေကာင္းမြန္ရာကုိ ေရာက္ပါေစ။

(Junior Win Blog မွ တဆင့္ ကူးယူေပးပုိ ့လုိက္ပါတယ္)
//////////////////////

လြမ္းေမာဖြယ္တကၠသိုုလ္ထဲမွာ ေမာင္၀ဏၰကိုု ႏႈတ္ဆက္ခဲ့
--11,Jan,2010

ေမာင္ရစ္
ဇန္န၀ါရီ ၁၁၊ ၂၀၁၁

ယမန္ေန႔က ေနအိမ္မွာ စာေရးဆရာ၊ ရုုပ္ရွင္ဒါရိုုက္တာ ေမာင္၀ဏၰ ကြယ္လြန္သြားတယ္ ၾကားပါတယ္။ ျမန္မာျပည္ရဲ့ ထူးခၽြန္တဲ့ အႏုုပညာရွင္ မိသားစုုမ်ဳိးဆက္၊ သာဓုု အင္ဆန္းေတြထဲက ဆရာ ဦးသုုေမာင္ျပီးေတာ့ သူ႔အကိုု ဆရာ ေမာင္၀ဏၰ ကြယ္လြန္သြားတဲ့အတြက္ ၀မ္းနည္းျပီးရင္း ၀မ္းနည္းရင္း ျဖစ္ရပါတယ္။
သူတိုု႔ စာေပရဲေဘာ္ စာေပမိတ္ေဆြ ဆရာ ေအာင္ျပည့္ ကြယ္လြန္ျပီးေနာက္ သူတိုု႔တေတြ တေယာက္ျပီး တေယာက္ ကြယ္လြန္ကုုန္ၾကပါျပီ။

က်ေနာ္တိုု႔ ဆယ္ေက်ာ္သက္အစ စိတ္ကူးယဥ္ခ်ိန္မွာ အဲဒီဆရာေတြရဲ့ အခ်စ္၀တၳဳေတြ၊ တကၠသိုုလ္ေနာက္ခံ ၀တၳဳေတြနဲ႔ က်ေနာ္တိုု႔ ၾကီးျပင္းခဲ့ရတာပါ။
သူတိုု႔ေတြ အျပင္မွာ ဘယ္လိုု ဘယ္ပုုံ ခ်စ္စရာ ေကာင္းမေကာင္းေတာ့ မသိဘူး၊ သူတိုု႔စာေတြထဲက တကၠသိုုလ္ေနာက္ခံ အခ်စ္၀တၳဳေတြနဲ႔ ဇာတ္ေကာင္ေတြ၊ အမ်ဳိးသား အမ်ဳိးသမီးေတြဟာ အလြန္ ခ်စ္ခင္ ရင္းႏွီးဖြယ္၊ ေပ်ာ္ရႊင္ ၾကည္ႏူး လြမ္းေမာဖြယ္ကိုု ေပးခဲ့တယ္။

သူတိုု႔ေခတ္က တကၠသိုုလ္၀တၳဳေတြနဲ႔ သူတိုု႔ရိုုက္ခဲ့တဲ့ တကၠသိုုလ္ေနာက္ခံ ရုုပ္ရွင္ေတြဟာ ျမန္မာတကၠသိုုလ္က လူငယ္ေတြရဲ့ ဘ၀၊ အလြမ္း၊ သရုုပ္ေဖာ္ ဇာတ္လမ္းမ်ားေတြကိုု ဆြတ္ပ်ံ့ဖြယ္ ခံစားၾကရပါတယ္။

အခုု က်ေနာ္တိုု႔ မ်က္ေမွာက္ရုုပ္ရွင္ေတြမွာ ျမင္ေနရတဲ့ တိုုက္နံရံေရွ႔က စာပြဲပုုေလးေတြမွာ ရုုပ္ပ်က္ ဆင္းပ်က္ လွည့္ပတ္ကခုုန္ေနတဲ့ လူုငယ္ လူၾကီးေတြနဲ႔ မရယ္ရတဲ့ ျပက္လုုံးေတြနဲ႔ တကၠသိုုလ္အတုုၾကီး၊ တကၠသိုုလ္ဘ၀ အတုုၾကီး မဟုုတ္ဘူး။
တကၠသိုုလ္ဘ၀ ဆိုတာ လက္ေတြ႔ဘ၀နဲ႔ ဘယ္လိုုမွ ဆက္စပ္လိုု႔ မရတဲ့ ဟာသဇာတ္လမ္း မဟုုတ္ဘူး။
အဲဒါေတြနဲ႔ ဆန္႔က်င္ဖက္ ဆြတ္ပ်ံ့လြမ္းေမာဖြယ္ရာ ၾကည္ႏူး ေပ်ာ္ရႊင္ ခ်မ္းေျမ့ဖြယ္ရာ၊ သရုုပ္မွန္ ဘ၀ေတြနဲ႔ တကၠသိုုလ္ရုုပ္ရွင္ေတြကိုု ျပန္လည္ သတိရ ေမွာ္သြင္း ဖန္ဆင္းသူ အႏုုပညာရွင္ၾကီးေတြ ျဖစ္ပါတယ္။
အခုုေတာ့ ဆရာ ကြယ္လြန္ခဲ့ျပီ။

ဆရာတိုု႔ရဲ့ တကၠသိုုလ္ၾကီးေတြ၊ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြ မက်န္ရစ္ေတာ့တဲ့ အႏုုပညာေလာက စတူဒီယိုုေဟာင္းေလာင္းၾကီးေတြကိုု ဆရာတိုု႔ ထားရစ္ခဲ့ျပီေပါ့။
ဆရာတိုု႔ရဲ့ ဟိုုမွာဘက္ စစ္မွန္လြတ္လပ္တဲ့ အႏုုပညာေတြနဲ႔၊ သစၥာရွိတဲ့ အႏုုပညာရွင္ေတြနဲ႔ ဆရာတိုု႔ ခရီးဆက္ႏိုုင္ၾကပါေစ၊ ဆရာတိုု႔နဲ႔ ဆရာတိုု႔ အႏုုပညာေတြ သက္ေတာ္ရာေက်ာ္ ရွည္ပါေစ။

က်ေနာ္ကေတာ့ ဆရာတိုု႔ရဲ့ ရုုပ္ရွင္ကားေတြကိုု ဒီည တညလုုံး ထုုိင္ၾကည့္ေနခ်င္မိတယ္။ ဆရာ သုုေမာင္နဲ႔ ဆရာ ေအာင္ျပည့္ တိုု႔ ရန္ကုုန္တကၠသိုုလ္ ပရ၀ုုဏ္ထဲက လက္ဘက္ရည္ဆိုုင္ထဲမွာ စကားေျပာဆိုုေနတဲ့ ရိုုက္ကြင္း၊ ကင္မရာ ေခ်ာင္းၾကည့္ေပါက္ထဲက ေမာင္၀ဏၰနဲ႔ … ရန္ကုုန္တကၠသိုုလ္ လမ္းမေတြ အားလုုံးဟာ တက္ခနီကာလာေတြနဲ႔ မဟုုတ္ဘူးေလ၊ အားလုုံး အျဖဴ အမည္းေတြခ်ည္း။


ေဖာ္၀ပ္ေမးလ္မ်ားမွ ရရွိပါသည္။ ဟစ္တုိင္

------
ဟစ္တုိင္သည္ လြတ္လပ္မွ်တေသာ စာမ်က္ႏွာ ျဖစ္ပါ၍ တုန္ ့ျပန္ေဆာင္းပါးေရးသားေပးပုိ ့လာပါက ျပန္လည္ေဖာ္ျပ ေပးပါမည္။
ျမန္မာ့ ႏိုင္ငံေရးအေျခအေနႏွင့္ယွဥ္္တြဲ သုံးသပ္ေလ့လာႏိုင္ပါရန္ ေဖာ္ျပေပးလုိက္ျခင္း ျဖစ္ပါ သည္။
ဟစ္တုိင္သည္ အမွန္တရား လုိလားသူမ်ားႏွင့္ အမ်ားအက်ိဳး ေဆာင္ရြက္လုိသူမ်ားအားလုံး ပုိင္သည့္ ကုိယ္ထူကုိယ္ထ-စာမ်က္ႏွာ ျဖစ္ပါသည္။
ရုိင္းစုိင္းမွဳ၊ ပုတ္ခတ္မွဳမ်ား ေရွာင္၍ ေဒါသ ကင္းစြာ။ ရုိးသားစြာျဖင့္ မိမိ အယူအဆမ်ားကုိ စာဖတ္သူမ်ား ႏုိင္ငံေရးအသိ ပညာ တုိးပြါးျပီး ဆင္ျခင္ ေတြးေတာႏုိင္ၾကေစရန္ ေပးပုိ႔ႏိုင္ပါသည္။
ျမန္မာႏုိ္င္ငံ ဒီမုိကေရစီရရွိေရးႏွင့္ ျမန္မာတုိ ့ သုတ၊ရသ တုိးပြါးေစမည့္ ကဗ်ာ၊ ေဆာင္းပါး ႏွင့္ သုတ၊ရသ-စာေပ အမ်ိဳးမ်ိဳး တုိ႔ ကုိလည္း ဆက္လက္ေပးပုိ ့ႏုိင္ပါသည္။
စစ္အာဏာရွင္မ်ားကို ဆန္႕က်င္သည့္ သေဘာထားတခုတည္းကိုသာ တင္ဆက္ေသာ၊ ဒီမိုလိုလား အတိုက္အခံမ်ား၏ မတူကြဲျပားသည့္ အျမင္မ်ားကို မတင္ဆက္ေသာ တျခားဆိုဒ္မ်ားကဲ့သို႕ - ဟစ္တိုင္ မက်င့္သံုးပါေၾကာင္း သိေစလိုပါသည္။
ဟစ္တိုင္သည္ ဒီမို-လိုလားသူမ်ား၏ မတူကြဲျပားသည့္ အျမင္သေဘာထားမ်ားကို စုစည္း တင္ဆက္ေပးေနပါသည္။
လူယဥ္ေက်း စာမူရွင္မ်ားကို အစဥ္ေလးစားလွ်က္--
အမွန္တရား ျမတ္ႏုိးသူတုိင္း ဟစ္တုိင္ကုိ အားေပးမည္ဟု ယုံၾကည္လွ်က္ျဖင့္
အမွန္သစၥာတရား ဘက္ေတာ္သား-ဟစ္တုိင္ ၀ုိင္းေတာ္သားမ်ား ့

www.hittaing.org
www.hittai.org
www.hittai.net


Copyright 2010. Designed by nayyarthit.nl

No comments: