-
ႏိုင္ငံေရးက ကိုယ္နဲ႕မဆုိုင္ဘူးလို႔ မေျပာပါနဲ႕၊ ႏိုင္ငံေရးက ကိုယ္အေပၚတိုက္ရိုက္သက္ေရာက္လာပါလိမ့္မယ္--ဘယ္လိုလုပ္မလဲဆိုရင္ ျပည္သူ႕အားနဲ႔လုပ္မယ္ --က်မတို႕ကို ျပည္သူက ယံုၾကည္ရင္ ၊ ေထာက္ခံရင္ ၊ လက္တြဲရင္္ က်မအားရွိပါတယ္ --

Thursday, January 20, 2011

ေဟာင္းေျမ႕တာေတြက ေအာက္ေမ့စရာေတြ


ႏွင္းပန္းအိမ္ | ၾကာသပေတးေန႔၊ ဇန္နဝါရီလ ၂၀ ရက္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ၁၂ နာရီ ၄၂ မိနစ္ .

၆၃ႏွစ္ျပည့္္ လြတ္လပ္ေရးေန႔မွာ လူထုေခါင္းေဆာင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ယံုၾကည္ခ်က္ေၾကာင့္ အက်ဥ္းက်ေနတဲ့ ႏို္င္ငံေရး အက်ဥ္းသားေတြနဲ႔ အက်ဥ္းက် မိသားစုေတြကို တဦးခ်င္းစီ မဲႏႈိက္ၿပီး တာဝန္ယူတဲ့ အစီအစဥ္ကို ေရဒီယိုသတင္းေတြမွာ က်မ နားေထာင္လုိ္က္ရပါတယ္။ ဒီသတင္းကို နားေထာင္ၿပီး လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၉၉၈က အက်ဥ္းက်မိသားစုဝင္ က်မဘဝကို ေမြးဖြားေပးခဲ့တဲ့ ေဒါက္တာသိန္းဝင္း+ ေဒၚၾကည္ၾကည္ျမင့္နဲ႔အတူ ကေလးၿမိဳ႕ လူထုကို လႈိက္လႈိက္လွဲလဲွ သတိရမိပါတယ္။

၁၉၉၈ဟာ လင္စံုမယားဖက္၊ အသိုက္အၿမံဳ ဆိုတဲ့စကား ဘယ့္ေလာက္ ေလးနက္တယ္ဆိုတာ က်မဘဝနဲ႔ရင္းၿပီး သိလိုက္ရတဲ့အခ်ိန္ပါပဲ။ ေသကြဲရွင္ကြဲေလာကဓံက န.အ.ဖ ေခတ္မွာ ပိုမ်ားခဲ့တယ္ဆိုတာ အက်ဥ္းေထာင္ အသစ္ေတြနဲ႔ အက်ဥ္းက် မိသားစုက သက္ေသျပခဲ့ၾကပါတယ္။ ခင္ပြန္းသည္က တိုင္းျပည္ခ်စ္စိတ္နဲ႔ အက်ဥ္းေထာင္မွာ ကိုယ္ပိုင္နံပါတ္ အတပ္ခံရတဲ့အခါ ဇနီးသည္က်မက ခင္ပြန္းကိုပါရမီျဖည့္ဖို႔ စစ္ကိုင္းတုိ္င္း ကေလးၿမိဳ႕ ေမာ္လုိက္ေလးေထာင္မွာ ေထာင္ဝင္စာေတြ႔ဖို႔ ၾကိဳးစားရပါေတာ့တယ္။ အဲဒိအခ်ိန္က ႏုိင္ငံေရး အက်ဥ္းသားေတြကို ေထာင္ဒဏ္၁၄ႏွစ္နဲ႔ ျပစ္ဒဏ္ အမ်ားဆံုးခ်မွတ္ၿပီး ေဝးလံေခါင္သီတဲ့ အက်ဥ္းစခန္းေတြရွိရာကို ပို႔ခဲ့တဲ့အခ်ိန္ပါ။

ႀကိဳးစင္ဘဲရွိၿပီး ေထာင္ေဆး႐ုံ မရွိပါဘူး။ ေထာင္ဆရာဝန္ မရွိပါဘူး။
က်မသားေလးက ၄ႏွစ္အရြယ္ဘဲရွိေသးတာမို႔ ၁၄ႏွစ္ဆိုတဲ့ ေထာင္ဝင္စာခရီးကို ျဖတ္သန္းဖုိ႔ ဘယ္လုိစီစဥ္မလဲလုိ႔ က်မမိဘေဆြမ်ိဳးေတြ၊ ေဖေဖ့ရဲေဘာ္ က်မဦးေလးေတြ တိုင္ပင္ၾကတယ္။ အဲဒိအခ်ိန္မွာ ကမၻာ့ၾကက္ေျခနီ ICRC မရွိေသးပါဘူး။ ေရႊတက်ပ္သား ၃ေသာင္းေက်ာ္ ၄ေသာင္းေစ်းမွာ ခရီးစရိတ္ကလဲ ေရြႊတက်ပ္သားဖိုးေလာက္ ရွိပါတယ္။ အက်ဥ္းက်မိသားစုေတြ လစဥ္မသြားႏုိင္ၾကသလို တေခါက္မွ မသြားႏုိင္တဲ့ မိသားစုေတြလဲ ရွိပါတယ္။

အိမ္ကေန အဖမ္းခံရၿပီးကထဲက ေထာင္ဝင္စာ တေခါက္မွ မေတြ႔ရဘဲ အေဝးၾကီးကို ပို႔လုိက္တယ္ဆိုေတာ့ စိုးရိမ္စိတ္နဲ႔ က်မအိမ္ကုိ ၁၅က်ပ္တိုးနဲ႔ေပါင္ၿပီး ေထာင္ဝင္စာ ေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။ ဇြန္မွာ ႏုိင္ငံေရး အက်ဥ္းက် မိသားစုဝင္အျဖစ္ ေထာင္ဝင္စာေတြ႔ခဲ့တဲ့ က်မကို ကေလး ေမာ္လိုက္ေလးေထာင္မွာ ပထမဦးဆံုး ေထာင္ဝင္စာေတြ႔သူအျဖစ္ မွတ္တမ္းတင္မယ္လို႔ ေထာင္ပိုင္ဗိုလ္သာဦးက ေငါ့ပါေသးတယ္။

၁၉၉၈ေမမွာ ႏို္င္ငံေရး အက်ဥ္းသား၁၅ဦးနဲ႔ ကေလး ေမာ္လိုက္ေလးေထာင္ကိုဖြင့္ခဲ့တာပါ။ ဇြန္မွာ က်မေရာက္သြားေတာ့ ေထာင္က အုတ္႐ိုးနဲ႔ ဗူးတံခါးဘဲ ၿပီးပါေသးတယ္။ ေထာင္က ၿမိဳ႕နဲ႔၇မိုင္ေဝးပါတယ္။ ေထာင္ဆိုတာ ေရွ႕ေပါက္၊ ေနာက္ေပါက္ ရွိရပါတယ္။ ေ႐ွ႕ေပါက္က ေထာင္စကားနဲ႔ေျပာရင္ ေျခေထာက္နဲ႔ ထြက္ရတဲ့အေပါက္။ ေနာက္ေပါက္ကေတာ့ ေက်ာနဲ႔ထြက္ရတဲ့အေပါက္ပါ။ လူေသရင္ ေနာက္ေပါက္က ထုတ္တာကို ေထာင္စကားနဲ႔ ေျပာတာပါ။ ေမာ္လုိက္ေလးေထာင္မွာေတာ့ တံခါးတေပါက္ပဲရွိပါတယ္။ လူေသကိုလဲ ေ႐ွ႕ေပါက္ကဘဲ ထုတ္ပါတယ္။ ၾကိဳးစင္ဘဲရွိၿပီးေထာင္ေဆး႐ုံမရွိပါဘူး။ ေထာင္ဆရာဝန္ မရွိပါဘူး။ ဒီလုိေထာင္မွာ ေထာင္ဝင္စာေတြ႔ၿပီး က်မ စိုးတထိတ္ထိတ္န႔ဲ ျပန္ခဲ့ရပါတယ္။

ဇူလိုင္မိုးဦးက် ေထာင္ဝင္စာခရီးက က်မအျပန္ ခ်င္းတြင္းျမစ္ကိုျဖတ္ရပါတယ္။ ျမစ္တဖက္ကမ္းက စိမ္းညိဳ႕ေနတဲ့ ေတာင္တန္းၾကီးေတြက ဆည္းဆာေအာက္္မွာ မႈန္ျပာရီေဝလို႔။ မိုးဦးက်မို႔ ကမ္းနဖူးအျပည့္ ျမစ္ေရေဘာင္ဘင္ခတ္ၿပီး ျမစ္ဂီတကို က်ဴးရင့္ေနတယ္။ မဟာၿမိဳင္ ေတာင္ေျခရင္းက ကိုင္းရြာကို ေလွနဲ႔က်မ ကူးခဲ့ရတာ။ ကိုင္းရြာကေန မံုရြာကိုေရာက္ဖို႔ တညလံုး ကားစီးရအုံးမယ္။ ခ်င္းတြင္းရဲ့ အထင္ကရ ဝဲၾကီးေတြထဲက “အထက္မွာေပ၊ ေအာက္မွာေရႊ၊ အလယ္ဝက္သိုက္ မ်က္ျဖဴ ဆိုက္”ဆိုတဲ့အတိုင္း က်မတကယ့္ကို မ်က္ျဖဴဆိုက္ခဲ့ရတယ္။ က်မစိတ္ဝိဉာဥ္ကို ႏွစ္ျခမ္းခြဲၿပီး သြားရတဲ့ ေထာင္ဝင္စာ ခရီးပါ။ ေတာေတာင္ေတြထဲက ေထာင္ထဲမွာ အက်ဥ္းက်ေနတဲ့ ခင္ပြန္းသည္ကို စိတ္မခ်တ့ဲအပူ၊ ၄ႏွစ္အရြယ္ လူမမယ္သားကို ဖြားေအနဲ႔ ထားခဲ့ရတာမို႔ ဒီအခ်ိန္က ေသြးလြန္တုတ္ေကြးရာသီဆိုတဲ့ စိုးရိမ္ပူပန္စိတ္က က်မရင္ထဲ ဝဲကေတာ့ ထိုးေနတာမ်ား ခ်င္းတြင္းျမစ္ၾကီး ငိုေလာက္တယ္။

ရန္ကုန္ေရာက္ၿပီး ၂လအၾကာမွာ ေမာ္လိုက္ေလးေထာင္ထဲမွာ ငွက္ဖ်ားေတြျဖစ္ေနၿပီဆိုတဲ့ သတင္းစကားက က်မအသဲႏွလံုးကို ဓားနဲ႔မႊန္းလိုက္သလိုပါပဲ။ မွတ္မွတ္ရရ ျမန္မာ့သတင္းသမဂၢ ဒုဥကၠ႒ ဦးဇင္လင္း (ဦးေဌးေအာင္)က အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ေရႊဂံုတိုင္႐ုံးမွာ အလုပ္မ်ားေနတဲ့အခ်ိန္။ က်မ ဒီသတင္းကိုေျပာျပေတာ့ ဦးဇင္လင္းက “သမီး ေဒၚစုကို ေစာင့္ၿပီးေတြ႔ပါလား။ ၿပီးေတာ့ ဒီသတင္းကို ေျပာျပ” လို႔ က်မကို အၾကံျပဳတယ္။ ႐ုံးဆင္းခါနီးအခ်ိန္မွာ ေဒၚစုနဲ႔က်မ ေတြ႔ခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။ က်မေျပာျပေတာ့ ေဒၚစုက “ငွက္ဖ်ားေဆးေတြ ေဒါက္တာတင္မ်ိဳးဝင္းဆီမွာ ယူသြားဖို႔နဲ႔ ေထာင္ဝင္စာကျပန္ရင္ အန္တီနဲ႔ေတြ႔ပါ၊ သတင္းစကား သိခ်င္တယ္”လို႔ ဆိုပါတယ္။

“ေထာင္ဝင္စာမျပတ္ ရွိမွ ျဖစ္မယ္။.. ငါတို႔ အတြက္ ဟင္းက အေရးၾကီးသလုိ သတင္း ကလဲ အေရးၾကီးတယ္”
ေအးစိမ့္ေနတဲ့ အုတ္နံရံေတြၾကား၊ ေသာ့ခေလာက္သံေတြၾကား၊ သံတိုင္ေတြၾကားမွာ ပိန္ခ်ံဳးေနတဲ့ ခင္ပြန္းသည္ကို ဝန္ထမ္းေတြက ေထာင္ဝင္စာေတြ႔ဖို႔ တြဲထုတ္လာရတယ္။ အားနည္းေနေပမယ့္ စိတ္ေဆာင္ေနတဲ့ ခင္ပြန္းသည္ စကားက ေလသံမာေနတယ္။ “ငါတို႔အားလံုး ငွက္ဖ်ားျဖစ္ေနတယ္။ ေဆးကုခြင့္ မရွိဘူး။ အာဟာရရွိတဲ့ အစာေလး မျပတ္ရခ်င္တယ္။ ေထာင္ဝင္စာမျပတ္ ရွိမွျဖစ္မယ္။ ေထာင္ဝင္စာ မလာႏုိင္တဲ့သူေတြ အမ်ားၾကီးပဲ။ ငါတို႔အတြက္ ဟင္းက အေရးၾကီးသလုိ သတင္းကလဲ အေရးၾကီးတယ္” တဲ့။

ဒီစကားက က်မအေသြးအသားထဲထိ စိမ့္ေနေအာင္ခံစားလုိက္ရတယ္။ ၂ပတ္တခါ ေထာင္ဝင္စာ အၿမဲေတြ႔ႏုိင္ဖို႔ က်မ ကေလးမွာ ေနမွျဖစ္မွာေပါ့။ ဒီေတာ့ ေစ်းေရာင္းရင္း ေထာင္ဝင္စာ ေတြ႔မယ္လုိ႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္။ ဒီဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ေဒၚစုကိုေျပာျပေတာ့ အန္တီက “ဘယ္သူမွမေတြးတဲ့ အေတြးကို သမီးေတြးတာ အန္တီေက်းဇူးတင္တယ္။ အန္တီ သမီးကို ေပးႏုိင္တာကေတာ့ ေမတၱာပဲ” တဲ့။ အဲဒိေမတၱာေတြနဲ႔ အက်ဥ္းက် မိသားစုဝင္က်မ ေထာင္ဝင္စာ ၁ဝႏွစ္ခရီးကို ျဖတ္သန္းႏုိင္ခဲ့တာပါ။

က်မကေလးမွာ အိမ္ငွားေနမယ္လုိ႔ ဆံုးျဖတ္ေပမယ့္ ေဒါက္တာသိန္းဝင္းဇနီး ေဒၚၾကည္ၾကည္ျမင့္က “ညည္းက မိန္းမသားတေယာက္ထဲ ေနရမွာ။ ထမင္းဟင္း ခ်က္တတ္တယ္မို႔လား။ ငါတို႔နဲ႔ေန။ ဆရာလဲ ေထာက္လွမ္းေရးတပ္ထဲမွာ ထိန္းသိမ္းခံေနရတယ္။ ငါတို႔လဲ မိန္းမသားေတြခ်ည္း ရပ္တည္ေနရတာ” လို႔ေျပာပါတယ္။ အန္တီၾကည္က ရတနာပံု ထီဆိုင္ၾကီး ဖြင့္ထားတာပါ။ ဆင္ဝင္အိမ္လို႔ ေခၚၾကတဲ့အတိုင္း အိမ္ၾကီးက အၾကီးၾကီးပါ။ ႐ုပ္ဝတၳဳအရ၊ စိတ္ေစတနာအရ ရတနာပံုအိမ္ၾကီးမွာ ခုခ်ိန္ထိ အက်ဥ္းက် မိသားစုေတြ တည္းခို ေနထိုင္ႏို္င္ခဲ့ပါတယ္။ ရတနာပံုအိမ္ၾကီးက ကေလးၿမိဳ႕ရဲ့ ICRC ပါပဲ။ က်မကို ကဗ်ာဆရာ ဖ်ာပံုနီလံုဦးက ကေလးက ကဗ်ာဆရာ ျမဆင့္ခ်ယ္ဆီစာေရးၿပီး မိတ္ဆက္ေပးလိုက္ပါတယ္။ က်မဆရာ ျမဆင့္ခ်ယ္ကို ေတြ႔တဲ့အခ်ိန္မွာသကၤန္းဝတ္ၾကီးနဲ႔ပါ။ ဒုလၻဘဝတ္ရာကေန ကြယ္လြန္ခ်ိန္ထိ သာသနာ့ေဘာင္မွာ ၿမဲသြားတဲ့ ဆရာျမဆင့္ခ်ယ္က က်မတို႔ ႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းက် မိသားစုေတြကိုျမင္မွ ႏုိင္ငံေရးကို ပိုခံစားမိတယ္တဲ့။ က်မတို႔ကိုလဲ ေမတၱာခရီးသည္ေတြဆိုၿပီး သူတတ္ႏုိင္သေလာက္ ကူညီခဲ့ပါတယ္။

ကေလးလူထုက ႐ိုးသားတယ္။ ေအးခ်မ္းတယ္။ သနားၾကင္နာတတ္တယ္။ စီးပြားေရးေတာင့္တင္းၿပီး သဒၶါတရားေကာင္းတဲ့ ၿမိဳ႕လူထု ျဖစ္ပါတယ္။က်မအတြက္ ေမ့မရႏုိင္တဲ့ ေဒသႏၲရသမိုင္းေတြ၊ ေဒသ
စကားေတြ အမ်ားၾကီးၾကံဳခဲ့ရတယ္။ ေမာစရာေတြၾကားက ရယ္စရာေတြကလဲ က်မဘဝမွာ အမွတ္ရစရာေတြပါပဲ။ ဆရာျမဆင့္ခ်ယ္က က်မကိုေတြ႔ေတြ႔ခ်င္း “ဒကာမၾကီး ဘာမွမပူနဲ႔။သရဝဏ္(ျပည္)လဲ ကေလးကို ေရာက္ဖူးတယ္။ သူလဲ ဦးဇင္းနဲ႔ ရင္းႏွီးတယ္။ သူနဲ႔ဦးဇင္း ရန္ကုန္မွာ ညားၾကေသးတယ္” အမေလး…………….။ ဒီစကားၾကားၿပီး ဦးဇင္းကို ေမာ့မၾကည့္ေတာ့သလို စိတ္ထဲကလဲ “ေယာက္်ားခ်င္းၾကိဳက္တာ ငါ့ေျပာစရာလား ရွက္စရာၾကီးလို႔ ကဲ့ရဲ့မိတယ္။ ေနာက္ ဒီလုိဦးဇငး္နဲ႔ စကားမေျပာေတာ့ဘူး။ ဆရာဖ်ာပံုနီလံုဦးကိုလဲ မဆက္ဆံနဲ႔လို႔ ေျပာရမယ္” က်မေတြးၿပီးခ်က္ျခင္းျပန္ခဲ့ပါတယ္။ ေနာင္မွ ကေလးမွာ တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ေတြ႔တာ၊ ဆံုတာကို “ညား”တယ္လို႔ သံုးမွန္းသိရတယ္။ ဒီေတာ့မွ ဦးဇင္းကို က်မစကားျပန္ေျပာျဖစ္တာ။

ကေလးကသူေတြက ငပိအခ်ိန္၂ဝ-၃ဝ တင္ၿပီး စက္ဘီးတစီးနဲ႔ ေစ်းေရာင္းရတဲ့ က်မကိုျမင္တိုင္း “ဆင္းရဲလိုက္တာ”ေျပာတတ္ၾကပါတယ္။ မွတ္မွတ္ရရ ေဒၚလွေဌး ပန္းတိမ္ဖိုကို က်မ ေစ်းဝင္ေရာင္းေတာ့ ေဒၚလွေဌးက ေရေႏြးဗန္းခ်ၿပီး ခရီးဦးၾကိဳတယ္။ က်မကို ငပိဖိုးေပးၿပီး “မသႏၲာ ေတာ္ေတာ္ ဆင္းရဲတာပဲ”လို႔ဆိုပါတယ္။ က်မကလဲရွက္ရွက္နဲ႔ “ဟုတ္ကဲ့ က်မတို႔ ေငြေၾကးဆင္းရဲတယ္။ ဂုဏ္သိကၡာဘဲ ခ်မ္းသာပါတယ္” လို႔ေျပာေတာ့ က်မကို ဘာမွျပန္မေျပာဘဲ ေငးေငးၾကီး ၾကည့္ေနတယ္။ ကေလးမွာ အေနၾကာမွ ပင္ပန္းတာကို “ဆင္းရဲတယ္”လို႔ သံုးမွန္း သိရေတာ့တယ္။ ကေလးနဲ႔ ၇မိုင္ေဝးတဲ့ ထိုမာရြာမွာ က်န္းမာေရးဝန္ထမ္း ဆရာမၾကီး ေဒၚတင္လိႈင္ေနပါတယ္။ သူ႔ေယာက်္ားက ကေလး NLDအတြင္းေရးမႉး ဦးဘမင္းပါ။ အဲဒိအခ်ိန္က ျမစ္ၾကီးနားေထာင္မွာ အက်ဥ္း က်ေနပါတယ္။ သူကဘဝတူက်မကို သူ႔ရြာမွာေစ်းေရာင္းဖို႔ ဖိတ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့သူ႔ကို ေဆးကုဖို႔ ရြာနီးခ်ဳပ္စပ္က လာေခၚရင္ က်မကိုပါ ေခၚသြားတတ္တယ္။ ငပိသည္နဲ႔ ေဆးသည္ စက္ဘီးတစီးဆီ စီးၿပီး ေထာင္ဝင္စာ အရွာထြက္ၾကတာေပါ့။

ကေလးၿမိဳ႕ လူထုရဲ့ ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးမႈေၾကာင့္ က်မတို႔ အက်ဥ္းက် မိသားစုေတြရဲ့ ဘဝ လံုၿခံဳခဲ့ရတယ္။

တေန႔ေတာ့ ဆရာမၾကီးက က်မကို လွမ္းေျပာတယ္။“မသႏၲာေပါင္အုံး”တဲ့။ က်မလဲ လန္႔သြားတယ္။ငါ့ကို ဘာမ်ား ထပ္ေပါင္ခိုင္းမလဲ မသိဘူးေပါ့။ ငါ့အိမ္ေပါင္တာေလး ဆံုးသြားၿပီပဲေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ရင္းႏွီးေနတဲ့ ဆရာမၾကီးကို စကားနဲ႔ အေျဖေပးရမွာေပါ့။ “ဆရာမၾကီး က်မမွာ ေပါင္စရာ မရွိေတာ့ဘူး။ တန္ဖိုးရွိတာေလးေတြလဲ ကုန္ၿပီ။ အိမ္လဲ အေပါင္ဆံုးသြားပီ” ဆိုေတာ့ ဆရာမၾကီး ရယ္ပါေတာ့တယ္။” “က်မက ေသြးေပါင္ခ်ိန္တာကို ကူခိုင္းတာ”တဲ့။ ေၾသာ္………..ကူညီပါကုိ “ေပါင္အုံး”လို႔ ေျပာၾကတာကိုး။

ဒီေဒသစကားကို အမွီျပဳၿပီး လုပ္အားေပးရတဲ့ ေဒသခံေတြအေၾကာင္းကုိ “အားခ်တယ္” လို႔သံုးလို႔ စာေပစိစစ္ေရးကေန “လက္ယႏၲရား”ဆိုတဲ့ ခရီးသြားေဆာင္းပါးေလး လြတ္လာတယ္။ ဒီလုိအလြဲေတြနဲ႔ က်မကို ကေလးၿမိဳ႕လူထုက သနားၾကင္နာ ေစာင့္ေရွာက္ၾကတယ္။ ေထာင္ဝင္စာ အတြက္ သူတို႔တတ္ႏုိင္တာေလးေတြ ထည့္ေပးၾကတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ခင္ပြန္းသည္နဲ႔ဘဝတူ ႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသားေတြအတြက္ က်မသတင္းေတြ ေပးႏုိင္သလို ဟင္းေတြလဲ ေပးႏုိင္ခဲ့တယ္။

က်မရဲ့ ပထမဘဝကို မိဘကေမြးဖြားခဲ့ၿပီး အက်ဥ္းက် မိသားစုအျဖစ္ ဒုတိယဘဝကို ေဒါက္တာသိန္းဝင္း+ေဒၚၾကည္ၾကည္ျမင့္တို႔နဲ႔အတူ ကေလးၿမိဳ႕လူထုက ေမြးဖြားေပးခဲ့လို႔ ခင္ပြန္းသည္အတြက္ ေထာင္ဝင္စာ ၈ ႏွစ္၊ ဘဝတူ အက်ဥ္းက် မိသားစုေတြအတြက္ ေထာင္ဝင္စာ၂ ႏွစ္ ေပါင္း ၁ဝ ႏွစ္ခရီးကို က်မ ျဖတ္သန္းႏုိင္ခဲ့တာပါ။

ကေလးၿမိဳ႕လူထုရဲ့ ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးမႈေၾကာင့္ က်မတို႔ အက်ဥ္းက် မိသားစုေတြရဲ့ ဘဝလံုၿခံဳခဲ့ရတယ္။ အက်ဥ္းေထာင္ထဲက ႏုိင္ငံေရး အက်ဥ္းသားေတြအတြက္ တတ္ႏိုင္သမွ် ဒါနခ် ကူညီတဲ့ ကေလးၿမိဳ႕လူထုက လူထုေခါင္းေဆာင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ့ လမ္းစဥ္ေတြကို လက္ေတြ႔ အေကာင္အထည္ ေဖာ္မယ္ဆိုတာ က်မ နက္နက္ရိႈင္းရိႈင္း ယံုၾကည္မိပါတယ္။

က်မတို႔ျပည္သူလူထုက “ျမင္းၾကမ္းစီးရင္ ဇက္ၾကိဳး ကိုင္တတ္ရတယ္” ဆိုတဲ့ စကားပံုကို ဘဝေပးအသိနဲ႔ သိေနၾကသူေတြဘဲမဟုတ္ပါလား……………….။

© Copyright 1998 - 2010 Mizzima News. All Rights Reserved.[x] close

No comments: